Front Page Torrents Favorites My Home My Galleries Toplists Bounties News Forums Wiki HentaiVerse

[Sanagi Torajirou] Tsukaretemo Koi ga Shitai! | Even If I’m Haunted by a Ghost, I still want to Fall in Love! [English] [desudesu] [Digital]

[蛹虎次郎] 憑かれても恋がしたい![英訳] [DL版]

Free Hentai Manga Gallery: [Sanagi Torajirou] Tsukaretemo Koi ga Shitai! | Even If I’m Haunted by a Ghost, I still want to Fall in Love! [English] [desudesu] [Digital]
Posted:2018-04-06 17:59
Parent:1195311
Visible:Yes
Language:English  TR
File Size:47.59 MB
Length:56 pages
Favorited:3160 times
Rating:
709
Average: 4.71

Showing 1 - 40 of 56 images

<12>
4 rows
10 rows
20 rows
40 rows
Normal
Large
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<12>
Posted on 06 April 2018, 17:59 UTC by:   mootxico    PM
Uploader Comment
http://desudesu.fakku.io/

Commissioned by anon

From:
COMIC HOTMILK 2018-02 (chapter 1)
COMIC HOTMILK 2018-04 (chapter 2)
COMIC HOTMILK 2018-05 (final chapter)
Posted on 21 February 2018, 02:44 UTC by:   zappzoe    PM
Score +406
Gakkun... Gokkun what a fitting name,lol.
Posted on 21 February 2018, 02:56 UTC by:   CDub7888    PM
Score +202
Gonna be that guy and ask can nobody really see things moving on their own without the girl's interaction?

And now I'm moving on.

EDIT: "Lots of people saw me, but I never got in trouble."

Because fuck consequences. People just wanna fap.

EDIT: With chapter 3 now here, I reiterate: Because fuck consequences. People just wanna fap.
Last edited on 07 April 2018, 02:33 UTC.
Posted on 21 February 2018, 03:01 UTC by:   rapeshit    PM
Score +809
Cucked by a ghost. Someone call Bill Murray.
Posted on 21 February 2018, 04:25 UTC by:   TastelessWhiskey    PM
Score +127
Feels like this is going to end in some weird 'Ghost' pottery scene, but more dirty and less romantic.

EDIT: ch.2 How can she smell it? Also who wants to bet that when the ghost does become 'satisfied' we are going to get the "oh no he's gone she misses him *a few seconds later* he's back she's happy thing" at the end of this?

EDIT: last chapter... Happy End? I mean all the ghost really did was "awaken" her perverse side. She still got married and all that.
Last edited on 07 April 2018, 04:43 UTC.
Posted on 21 February 2018, 04:56 UTC by:   Remeark    PM
Score +274
@rapeshit Too bad Bill Murray was killed by Jesse Eisenberg
Posted on 21 February 2018, 09:17 UTC by:   behelatao    PM
Score +802
>he nutted 30 times daily in 1 week straight
the absolute madman
Posted on 21 February 2018, 10:53 UTC by:   kanoon48    PM
Score +390
cucked by a ghost.
this artist bring a whole new level of ntr.
love it.
Posted on 21 February 2018, 20:48 UTC by:   reaper_day    PM
Score +43
She does'nt wanna be alone so she's lying the boyfriend, but i assume at the end of the story she's gonna choose the ghost over him and that way she becomes "the crazy lady who lives alone", so gonna end up alone either way!!!!
Posted on 21 February 2018, 21:57 UTC by:   frozenater    PM
Score +84
that's why you better rent standard cost instead of cheap, being scraggy cheapskate has it's own downsides lol
Posted on 21 February 2018, 23:52 UTC by:   Alaephant    PM
Score +154
Ghost Blowjob! WOO WOO WOO
Posted on 22 February 2018, 17:01 UTC by:   Shinogu    PM
Score +155
Okay, what are the odds that the bf dies in the course of his work (Construction probably a hazard-rich environment) and then he goes back to his gf and is like WTF but the three of them make it work?
Posted on 22 February 2018, 23:44 UTC by:   Misesty    PM
Score +97
Ghost NTR what time to alive loool
Posted on 25 February 2018, 01:53 UTC by:   Forgunia    PM
Score +156
When a guy is so beta even the dead start cucking him.
Posted on 25 February 2018, 10:22 UTC by:   themafiaguru    PM
Score +39
I hope there's some mmf down the series. The ghost, the girl and her boyfriend. She'll show her true self then. Something her bf would never have seen before.
Posted on 07 March 2018, 19:38 UTC by:   nameress    PM
Score +54
I usually hate NTR but I like this.
Posted on 07 March 2018, 23:05 UTC by:   moximoore    PM
Score +167
LOL Look how hot this guy's girl is.

"You want more? Nah, I'm totally tired of slightly attempting to pleasure your hot ass."

"Gonna hit the sack, babe."

How do you not want to at least TRY to satisfy your hot girl?
Posted on 08 March 2018, 07:02 UTC by:   WatchinOutside    PM
Score +59
Holy shit I can't believe how fast this got translated. Thank you!!!
Posted on 26 March 2018, 08:40 UTC by:   L337Ski77er    PM
Score +48
The only times I enjoy NTR is when I absolutely hate the guy being cucked.
Posted on 06 April 2018, 20:28 UTC by:   Volaverunt    PM
Score +38
"Eat my ass, spirits"
Posted on 06 April 2018, 22:22 UTC by:   moximoore    PM
Score +71
Huh, alrighty. Well, alls well... I guess? I mean, dude's a ghost, technically he's not even really touching her? That's the safest sex partner you could possibly have. XD
Posted on 06 April 2018, 23:20 UTC by:   HikariNiwa    PM
Score +226
The priest guy in charge of the wedding at the end is pretty dedicated. He didn't even bat an eye and had the whole thing keep going.
Posted on 07 April 2018, 00:42 UTC by:   timbus    PM
Score +50
Sanagi should do more tanned girls
Posted on 07 April 2018, 00:46 UTC by:   ShadowBreaker69    PM
Score +224
That is one badass priest
Posted on 07 April 2018, 08:52 UTC by:   DualGlint    PM
Score +54
This is probably the most tamest ntr that sanagi has ever done and that saying something.
Posted on 07 April 2018, 10:20 UTC by:   aubrie paterson    PM
Score +82
Based priest
Posted on 07 April 2018, 11:40 UTC by:   aknezude    PM
Score -33
buenismo xD lo lei 5 veces XD ya me gustaria encontrar netorare asi mas seguido.

gracias por el aporte!
Posted on 07 April 2018, 22:25 UTC by:   Volaverunt    PM
Score +87
@bergil he has already made a name for himself.
Posted on 08 April 2018, 03:07 UTC by:   ckretaznman    PM
Score +73
That is one devoted husband. He sticks by his significant other despite all of her "bad" qualities. What a stand-up guy.

There are 3 more comments below the viewing threshold - click to show all.

[Post New Comment]

[Front Page]

Please read the Terms of Service before participating with or uploading any content to this site.